30.03.2011

Can you catch me?





In today's outfit i like the combination of navy and greeen. I'm lucky! I found original Gianni Versace skirt at home! It was bought 20 years ago in second-hand shop. The bag is even older. Also from second-hand. What would we do if there were no second-hand's shops? My closet for sure would be worse off and common. So let's be glad that we have it! :)
///W dzisiejszej stylizacji podoba mi się połączenie granatu z zielenią. Jestem szczęściarą! Znalazłam w domu najprawdziwszą spódnice Gianni Versace! ;) Kupiona była ok.20 lat temu w lumpeksie.Torebka jest jeszcze starsza ;) zresztą też z lumpeksu. Oj,co byśmy zrobili gdyby nie istniały second-handy? Moja szafa na pewno stała by się uboższa i pospolita...więc cieszmy się, że je mamy! :)

second-hand skirt,h&m blouse,second-hand bag,deichmann shoes,h&m bracelet

P.S. Someone knows where I can buy tickets for Premier League?
       Czy ktoś wie może gdzie moge kupić bilety na Premier League (Anglia)?

2 komentarze:

  1. hej. kilka wskazówek: dobieraj staranniej elementy, raz jest ich za dużo, raz do siebie wgl nie pasują. nie zawsze chodzi o to, żeby było ekstrawagancko :D czasami lepiej trzymać się bezpiecznej, klasycznej estetyki. tu np, zacznę od trampek- wyglądasz jakbyś byłą u góry ogromna, a na dole taka szczupła, bluzka zupełnie nie pasuje do spódnicy, torebka też wzięta z kosmosu. w poprzednich stylizacjach też "przykuł" moją uwagę bezowy pasek przewiązany w talii na brązowym, czarnym czy- o zgrozo- zielonym płaszczu... popsuł cały efekt! mniej czasami znaczy lepiej. ps. nie chciałam cię obrazić moim komentarzem, a jezeli chodzi o pozytywne aspekty to uważam, że masz taką śliczną, naturalną buzię i b. fajne włosy. zatem powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hola hola (do pana wyżej)jest super !!
    dziewczyna ma talent w tak młodym wieku ;**
    a ty na pewno stereotypowy pogląd na nasz szary zniszczony polityką świat ... ubiera się z gustem z wyczuciem i w ogóle cool..
    przede wszystkim jest pokorna xD czego jej zazdroszczę
    bo ja na jej miejscu wywaliła bym ten komentarz (powyżej)daleko gdzieś
    i jeszcze jedno nie jesteś diorem żeby narzucać jej styl .....
    powodzenia Karola w dalszej karierze i samych sukcesów w świecie mody ;************* justi :)

    OdpowiedzUsuń